ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ на Коледно.БГ
Имате 14-дни с право на връщане, които започват да текът от датата на плащане и получаване на вашия артикул. В този срок може да заявите връщане на стоката и получаване на парите си.
Като едно важно условие за връщане е, купеният от вас артикул задължително да бъде в същото състояние, в което сте го получили - в добър търговски вид, артикула не трябва да бъде неизползван, да има с етикети и да бъде с оригиналната си опаковка, в която е получен.
Пазете разписката от Еконт при получаване на поръчката си защото ще бъде необходимо да я представите като доказателство за покупка, че е направена от нас.
За да заявите връщане, можете да се свържете с нас на sales@koledno.bg. Моля, имайте предвид, че връщанията трябва да бъдат изпратени на следния адрес:ул. "Вардар" 3, 2850 Център, Петрич, България, Петрич, 2850, България.
Ако връщането ви бъде прието, ние ще ви изпратим етикет за обратна доставка, както и инструкции как и къде да изпратите вашия пакет.
Артикулите са изпратени обратно към нас без първо да поискате връщане, няма да бъде прието.
Винаги можете да се свържете с нас за всякакви въпроси за връщане на sales@koledno.bg.
Щети и проблеми
Моля, проверете поръчката си при получаване и се свържете с нас незабавно, ако артикулът е дефектен, повреден или ако получите грешен артикул, така че
можем да оценим проблема и да го коригираме.
Някои видове артикули не могат да бъдат върнати, като нетрайни стоки (като храна, цветя или растения), продукти по поръчка (като специални поръчки или
персонализирани артикули) и стоки за лична хигиена (като козметични продукти). Също така не приемаме връщане на опасни материали, запалими
течности или газове. Моля, свържете се, ако имате въпроси или притеснения относно вашия конкретен артикул.
За съжаление не можем да приемем връщания на артикули от разпродажба или карти за подарък.
Замяна
Най-бързият начин да сте сигурни, че получавате това, което искате, е да върнете артикула, който имате, и след като връщането бъде прието, направете отделна покупка за
новият елемент.
Европейски съюз 3-дневен период на охлаждане
Независимо от горното, ако стоките се изпращат в Европейския съюз, имате право да анулирате или върнете поръчката си в рамките на 3
дни по каквато и да е причина и без оправдание. Както по-горе, вашият артикул трябва да бъде в същото състояние, в което сте го получили, неносен или неизползван
етикети и в оригиналната си опаковка. Ще ви е необходима и разписка или доказателство за покупка.
Възстановявания
Ще ви уведомим, след като получим и проверим връщането ви, за да ви уведомим дали възстановяването е одобрено или не. Ако бъдете одобрени, ще бъдете
сумата се възстановява автоматично по първоначалния ви начин на плащане в рамките на 10 работни дни. Моля, не забравяйте, че може да отнеме известно време за вашата банка или
компания за кредитни карти, която също да обработи и публикува възстановяването.
Ако са изминали повече от 15 работни дни, откакто сме одобрили връщането ви, моля свържете се с нас на sales@koledno.bg.
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ на КОЛЕДНО БГ
- Посетете нашият уеб сайт https://www.koledno.bg, или всеки наш уебсайт, който има връзка към това съобщение за поверителност
, или всеки наш уебсайт, който има връзка към това съобщение за поверителност
- Ангажирайте се с нас по други свързани начини, включително всякакви продажби, маркетинг или събития
ОБОБЩЕНИЕ НА КЛЮЧОВИТЕ МОМЕНТИ
1. КАКВА ИНФОРМАЦИЯ СЪБИРАМЕ?
- имена
имена
- телефонни номера
телефонни номера
- имейл адреси
имейл адреси
- пощенски адреси
- предпочитания за контакт
предпочитания за контакт
- адреси за фактуриране
адреси за фактуриране
- пароли
пароли
- Регистрационни данни и данни за използване. Регистрационните данни и данните за използването са информация, свързана с услугата, диагностика, използване и производителност, която нашите сървъри събират автоматично, когато осъществявате достъп или използвате нашите Услуги и която записваме в регистрационни файлове. В зависимост от начина, по който взаимодействате с нас, тези регистрационни данни може да включват вашия IP адрес, информация за устройството, тип браузър и настройки и информация за вашата дейност в Услугите (като клеймото за дата/час, свързано с вашето използване, прегледани страници и файлове , търсения и други действия, които предприемате, като например кои функции използвате), информация за събития на устройството (като системна активност, отчети за грешки (понякога наричани
"сривове" ) и хардуерни настройки).
- Данни за устройството. Ние събираме данни за устройството, като информация за вашия компютър, телефон, таблет или друго устройство, което използвате за достъп до Услугите. В зависимост от използваното устройство тези данни за устройството може да включват информация като вашия IP адрес (или прокси сървър), идентификационни номера на устройството и приложението, местоположение, тип браузър, модел на хардуера, доставчик на интернет услуги и/или мобилен оператор, операционна система и информация за конфигурацията на системата.
- Данни за местоположение. Ние събираме данни за местоположение, като информация за местоположението на вашето устройство, което може да бъде точно или неточно. Колко информация събираме зависи от типа и настройките на устройството, което използвате за достъп до Услугите. Например, може да използваме GPS и други технологии, за да събираме данни за геолокация, които ни казват вашето текущо местоположение (въз основа на вашия IP адрес). Можете да откажете да ни позволявате да събираме тази информация, като откажете достъп до информацията или като деактивирате настройката си за местоположение на вашето устройство. Въпреки това, ако изберете да се откажете, може да не успеете да използвате определени аспекти на Услугите.
2. КАК ОБРАБОТВАМЕ ВАШАТА ИНФОРМАЦИЯ?
- За улесняване на създаването и удостоверяването на акаунт и по друг начин за управление на потребителски акаунти. Може да обработим вашата информация, за да можете да създадете и да влезете в своя акаунт, както и да поддържате акаунта си в изправност.
- За предоставяне и улесняване на предоставянето на услуги на потребителя. Възможно е да обработим вашата информация, за да ви предоставим исканата услуга.
- Да отговаря на потребителски запитвания/предлага поддръжка на потребителите. Можем да обработим вашата информация, за да отговорим на вашите запитвания и да разрешим евентуални проблеми, които може да имате с исканата услуга.
- За изпращане на административна информация до вас. Може да обработим вашата информация, за да ви изпратим подробности за нашите продукти и услуги, промени в нашите условия и политики и друга подобна информация.
- Да се
изпълнявам и управлявайте вашите поръчки. Може да обработим вашата информация, за да изпълнявам и управлявайте вашите поръчки, плащания, връщания и обмени, направени чрез Услугите.
- За да активирате комуникацията между потребители. Може да обработим вашата информация, ако решите да използвате някое от нашите предложения, които позволяват комуникация с друг потребител.
- За да поискате обратна връзка. Може да обработим вашата информация, когато е необходимо, за да поискаме обратна връзка и да се свържем с вас относно използването на нашите услуги от ваша страна.
-
За изпращане на маркетингови и промоционални съобщения. Можем да обработваме личната информация, която ни изпращате, за нашите маркетингови цели, ако това е в съответствие с вашите маркетингови предпочитания. Можете да се откажете от нашите маркетингови имейли по всяко време. За повече информация вижте
" КАКВИ СА ВАШИТЕ ПРАВА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ? " По-долу.
- За да Ви предоставим таргетирана реклама. Може да обработваме вашата информация, за да я разработим и покажем
персонализирани съдържание и реклама, съобразени с вашите интереси, местоположение и др. За повече информация вижте нашето Известие за бисквитки: https://www.koledno.bg/pages/cookies .
-
За да защитим нашите Услуги. Възможно е да обработваме вашата информация като част от нашите усилия да поддържаме нашите Услуги безопасни и сигурни, включително наблюдение и предотвратяване на измами.
-
За идентифициране на тенденциите в употребата. Може да обработваме информация за това как използвате нашите Услуги, за да разберем по-добре как се използват, за да можем да ги подобрим.
- За да определим ефективността на нашите маркетингови и промоционални кампании. Може да обработим вашата информация, за да разберем по-добре как да осигурим маркетингови и промоционални кампании, които са най-подходящи за вас.
-
За да спаси или защити жизнения интерес на дадено лице. Можем да обработваме вашата информация, когато е необходимо, за да спасим или защитим жизненоважния интерес на дадено лице, като например за предотвратяване на вреда.
3. НА КАКВО ПРАВНО ОСНОВАНИЕ РАЗЧИТАМЕ, ЗА ДА ОБРАБОТИМ ВАШАТА ИНФОРМАЦИЯ?
-
Съгласие. Можем да обработим вашата информация, ако сте ни дали разрешение (напр
, съгласие) за използване на вашата лична информация за конкретна цел. Можете да оттеглите съгласието си по всяко време. Научете повече за оттеглянето на вашето съгласие .
-
Изпълнение на договор. Може да обработваме вашата лична информация, когато смятаме, че е необходимо
изпълнявам нашите договорни задължения към вас, включително предоставяне на нашите услуги или по ваше искане преди сключването на договор с вас.
- Легитимни интереси. Можем да обработваме вашата информация, когато смятаме, че е разумно необходимо за постигане на нашите законни бизнес интереси и тези интереси не надделяват над вашите интереси и основни права и свободи. Например, може да обработваме вашата лична информация за някои от описаните цели, за да:
- Изпращайте на потребителите информация за специални оферти и отстъпки за нашите продукти и услуги
- Разработете и покажете
персонализирани и подходящо рекламно съдържание за нашите потребители
Анализирам как се използват нашите Услуги, за да можем да ги подобрим, за да ангажираме и задържим потребителите
- Подкрепете нашите маркетингови дейности
- Диагностицирайте проблеми и/или предотвратявайте измамни дейности
- Разберете как нашите потребители използват нашите продукти и услуги, за да можем да подобрим потребителското изживяване
- Законови задължения. Можем да обработваме вашата информация, когато смятаме, че е необходимо за спазване на нашите законови задължения, като например да си сътрудничим с правоприлагащ орган или регулаторна агенция, да упражняваме или защитаваме нашите законни права или да разкриваме вашата информация като доказателство в съдебен спор, в който сме участващи.
-
Жизненоважни интереси. Можем да обработваме вашата информация, когато смятаме, че е необходимо да защитим вашите жизненоважни интереси или жизненоважните интереси на трета страна, като например ситуации, включващи потенциални заплахи за безопасността на всяко лице.
4. КОГА И С КОГО СПОДЕЛЯМЕ ВАШАТА ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ?
- Реклама, директен маркетинг и генериране на потенциални клиенти
- Позволете на потребителите да се свързват с техните акаунти на трети страни
- Съдържание
Оптимизация
- Платформи за пренасочване
- Споделяне и рекламиране в социални медии
- Регистрация на потребителски акаунт и удостоверяване
- Потребителски коментари и форуми
- Уеб и мобилен анализ
- Тестване на уебсайтове
Cloudflare
- Бизнес трансфери. Можем да споделим или прехвърлим вашата информация във връзка с или по време на преговори за всяко сливане, продажба на активи на компания, финансиране или придобиване на целия или част от нашия бизнес към друга компания.
- Когато използваме API на Google Maps Platform. Може да споделим вашата информация с определени API на Google Maps Platform (напр
, API на Google Карти, API за места). Ние получаваме и съхраняваме на вашето устройство ( "кеш" ) твоето местоположение . Можете да оттеглите съгласието си по всяко време, като се свържете с нас на данните за контакт, посочени в края на този документ.
-
Бизнес партньори. Може да споделим вашата информация с нашите бизнес партньори, за да ви предложим определени продукти, услуги или промоции.
5. ИЗПОЛЗВАМЕ ЛИ БИСКВИТКИ И ДРУГИ ТЕХНОЛОГИИ ЗА ПРОСЛЕДЯВАНЕ?
6. КАК РАБОТИМ С ВАШИТЕ СОЦИАЛНИ ВЛИЗАНИЯ?
7. КОЛКО ВРЕМЕ ПАЗИМ ВАШАТА ИНФОРМАЦИЯ?
8. КАК ПАЗИМ ВАШАТА ИНФОРМАЦИЯ?
9. СЪБИРАМЕ ЛИ ИНФОРМАЦИЯ ОТ НЕпълнолетни?
10. КАКВИ СА ВАШИТЕ ПРАВА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ?
- Влезте в настройките на акаунта си и актуализирайте потребителския си акаунт.
Влезте в настройките на акаунта си и актуализирайте потребителския си акаунт.